Szkolenie ma charakter doskonalących zajęć seminaryjno-warsztatowych i będzie poświęcone teoretycznym oraz praktycznym aspektom pracy psychologicznej z dzieckiem w wieku przedszkolnym i jego rodziną.
Celem szkolenia będzie pogłębienie wiedzy i kształtowanie umiejętności stosowania podstawowych technik terapeutycznych i modeli poznawczych w prowadzeniu psychoterapii poznawczo-behawioralnej.
U podstaw pracy z marzeniem sennym leży założenie, iż wyjaśnienie i zrozumienie znaczenia snu (odczytanie ukrytego języka snu) przyczynia się do uzyskania wglądu i umożliwia integrację świadomych i nieświadomych warstw psychiki.
Program szkolenia stworzony został z refleksją na temat rzeczywistego znaczenia diagnoz nozograficznych, ich konotacji dla specjalisty zajmującego się ochroną zdrowia, klienta i jego rodziny.
Pacjent z zespołem zaburzeń więzi i traumatyzującym doświadczeniem różnych nadużyć - postępowanie diagnostyczne i terapeutyczne na etapie konsultacji oraz leczenia
Szkolenie skierowane jest do psychologów opiniujących na zlecenie wymiaru sprawiedliwości (sądów, prokuratury) lub planujących w przyszłości zajmować się problematyką neuropsychologiczną w kontekście psychologicznych badań sądowych.
Celem zajęć będzie dostarczenie uczestnikom wiedzy z zakresu problematyki rozwoju psychicznego małych dzieci, najczęściej występujących w tym okresie trudności rozwojowych, zaburzeń psychicznych, jak również wczesnej interwencji psychologicznej.
Szkolenie przeznaczone jest dla psychologów i pedagogów zajmujących się opiniowaniem psychologicznym w sprawach rodzinnych i opiekuńczych - zarówno początkujących, jak i tych, którzy pragną doskonalić i weryfikować swoje umiejętności.
Zasadniczym celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności rozpoznawania zaburzonych zachowań u dzieci i młodzieży, zrozumienie ich uwarunkowań oraz różnicowanie kategorii diagnostycznej zaburzeń zachowania od innych zaburzeń psychicznych.
Szkolenie zaprezentuje podejście integrujące perspektywy psychodynamiczną i systemową w diagnozie i psychoterapii nastolatka, w formułowaniu roboczej diagnozy terapeutycznej i planu terapii.