Szkolenie ma charakter doskonalących zajęć seminaryjno-warsztatowych i będzie poświęcone teoretycznym oraz praktycznym aspektom pracy psychologicznej z dzieckiem w wieku przedszkolnym i jego rodziną
Zawartość merytoryczna szkolenia obejmuje wszechstronne omówienie uwarunkowań występowania agresji, podstawowych zasad treningu umiejętności prospołecznych, prezentację przebiegu i założeń treningu kontroli złości oraz wnioskowania moralnego.
Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności rozpoznawania zaburzeń ze spektrum autyzmu, zapoznanie się z profilem rozwojowym oraz symptomami charakterystycznymi dla autyzmu, zdobycie wiedzy w zakresie wczesnego wykrywania autyzmu u małych dzieci
Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom wiedzy na temat mechanizmów neuronalnych powstawania zaburzeń neurorozwojowych i zaburzeń będących skutkiem nabytych zmian w ośrodkowym układzie nerwowym u dzieci oraz poszerzenie umiejętności diagnostycznych
Kurs dedykowany jest osobom, które prowadząc psychoterapię chciałyby pogłębić wiedzę i doświadczenie w obszarze szeroko rozumianej problematyki zburzeń odżywiania
MMPI to jeden z najczęściej stosowanych przez psychologów testów osobowości. Szkolenie przybliży wiedzę na temat konstrukcji kwestionariusza, skal klinicznych i kontrolnych oraz skal dodatkowych.
Spotkanie ma na celu przyjrzenie się zagadnieniu lęku i przyswojeniu kolejnych kroków pracy terapeutycznej prowadzących od „problemu” do „nieproblemu”
Celem zajęć będzie zapoznanie uczestników z podstawowymi zagadnieniami dotyczącymi rozwoju seksualnego dzieci i młodzieży, zaburzeniami charakterystycznymi dla różnych grup wiekowych i sposobami pracy terapeutycznej.
Szkolenie przeznaczone jest dla psychologów i pedagogów zajmujących się opiniowaniem psychologicznym w sprawach rodzinnych i opiekuńczych - zarówno początkujących, jak i tych, którzy pragną doskonalić i weryfikować swoje umiejętności.
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników ze współczesną wiedzą dotyczącą dwu zjawisk: izolowania dziecka od jednego z rodziców w ostrym konflikcie rodzicielskim oraz modelu pieczy (opieki) naprzemiennej.