FORMULARZ KONTAKTOWY
CAPTCHA
Change the CAPTCHA code

INNE OGŁOSZENIA UŻYTKOWNIKA
Zastosowanie nici PDO i nici haczykowych BARB Zastosowanie nici PDO i nici haczykowych 4D Dermokosmetologia dla lekarzy medycyny estetycznej Szkolenie medycyny estetycznej z zakresu mezoterapii igłowej Medycyna regeneracyjna: osocze bogatopłytkowe i fibryna bogatopłytkowa Medycyna Estetyczna szkolenia dla lekarzy Medycyna estetyczna: zastosowanie kwasu hialuronowego i botoxu Kurs z zakresu peelingów i oczyszczania twarzy, szyi i dekoltu Uzupełnienia protetyczne ruchome praktyczne szkolenie dla stomatologów Zaawansowana Ginekologia Estetyczna Ginekologia Estetyczna – zastosowanie med. estetycznej w ginekologii Wolumetria/zabiegi kwasem hialuronowym - sesja ćwiczeniowa Uzupełnienia protetyczne stałe. Warsztaty dla stomatologów: USG w medycynie estetycznej i leczenie powikłań Licówki - porcelanowe i kompozytowe Protetyka-uzupełnienia protetyczne stałe i ruchome Medycyna regeneracyjna - zastosowanie osocza Zastosowanie i praktyczne zabiegi wypełniaczami i kwasem hialuronowym Zastosowanie kwasu hialuronowego i botoxu w medycynie estetycznej NICI PDO/HACZYKI ORAZ KWAS HIALURONOWY/WOLUMETRIA Stosowanie osocza bogatopłytkowego PRP i fibryny bogatopłytkowej PRF KADAWERY – anatomia dla lekarzy medycyny estetycznej Nowe techniki medycyna estetyczna dla lekarzy Zastosowanie nici PDO i nici haczykowych w zabiegach Zastosowanie kwasu hialuronowego i botoxu w zabiegach estetycznych MIX - NICI PDO + KWAS - PRAKTYCZNY KURS Zastosowanie nici PDO i nici haczykowych 4D BARB w zabiegach Zastosowanie i praktyczne zabiegi kwasem hialuronowym i wypełniaczami Biostymulatory tkankowe + Kwas polimlekowy - PRAKTYCZNE szkolenie Kurs z zakresu użycia lasera frakcyjnego CO2 i laseroterapii Szkolenia dla lekarzy Gorzów Wielkopolski Medycyna estetyczna Medycyna regeneracyjna - zastosowanie osocza (prp) i fibryny

AKADEMIA BIZNESU DLA LEKARZY I LEKARZY DENTYSTÓW

Szkolenie przeznaczone jest dla: lekarzy i lekarzy dentystów prowadzących własną praktykę lekarską, klinikę, placówkę medyczną oraz dla osób zarządzających placówkami medycznymi.

Zobacz pełny opis
DANE SZCZEGÓŁOWE
Kategoria: Dla lekarzy
Wyświetleń: 406
Numer ogłoszenia: 5006
widoczność ogłoszenie dostępne do wyczerpania miejsc
cena:
3700 zł
TERMINY
Rozpoczęcie
Zakończenie
Miejscowość
termin ustalany indywidualnie
Warszawa
z 8 miejsc
Zapisz się teraz, aby mieć pewną rezerwację miejsca. Po zapisaniu się sprzedawca skontaktuje się z Tobą w celu finalizacji transakcji
SPRZEDAJĄCY
Nazwa: SHT Szkolenia Aesth Medic Trainings
Telefon kontaktowy: 731008633
OPIS

Szkolenie przeznaczone jest dla: lekarzy i lekarzy dentystów prowadzących własną praktykę lekarską, klinikę, placówkę medyczną oraz dla osób zarządzających placówkami medycznymi.

KONTAKT : +48 731 008 633 

Głównym celem szkolenia jest nabycie wiedzy i praktycznych umiejętności, które pozwolą zwiększyć rentowność praktyki lekarskiej przez spójne i efektywne działania marketingowe, promocyjne, kreowanie wizerunku i usług, ale również dzięki efektywnemu zarządzaniu finansami: inwestycjami, kosztami, marżą, kalkulacją cen usług, obrotów i zysków.

Szkolenie trwa 2 dni - 16 godzin. Koszt na uczestnika 3700,- zł brutto.

wyżywienie – obiady, przerwy kawowe.

Jest maksymalnie 8 uczestników szkolenia i 2 prowadzących trenerów – praktyków w obszarze biznesu medycznego.

Szkolenie jest prowadzone w formie mini-wykładów, aktywnych ćwiczeń 
i symulacji biznesu medycznego – prowadzenia i zarządzania gabinetem/placówką medyczną/kliniką.

Szkolenie kończy się uzyskaniem certyfikatu w języku polskim i angielskim. 
Jesteśmy instytucją szkoleniową wpisaną do rejestru firm szkoleniowych.

PROGRAM SZKOLENIA

Część 1: ASPEKTY PRAWNE PROWADZENIA PLACÓWKI MEDYCZNEJ

  • Podstawowe aspekty prawne i procedury prowadzenia placówki medycznej
  • Rozszerzenie działalności placówki medycznej o zabiegi medycyny estetycznej
  • Procedury związane prowadzeniem prawidłowej medycznej dokumentacji pacjenta
  • Powikłania pozabiegowe – aspekt medyczny i prawny
  • Tryb reklamacyjny w placówce medycznej – prawa i obowiązki placówki medycznej
  • Trudne przypadki roszczeń i reklamacji pacjentów

 

Część 2: ASPEKTY MARKETINGU PLACÓWKI MEDYCZNEJ

  • Marketing - definicja, podstawowe pojęcia i instrumenty
  • Analiza konkurencji i otoczenia podmiotu medycznego
  • Plan i strategia marketingowa placówki medycznej – nowa placówka, istniejąca placówka, rozszerzenie usług
  • Budowanie wizerunku i marki
  • Promocja i komunikacja placówki medycznej - narzędzia online i offline
  • Gdzie należy się reklamować  i jak powinna wyglądać efektywna reklama adekwatna do oferty usług medycznych, grupy docelowej klientów i lokalizacji praktyki
  • Media społecznościowe i Internet – najprostsze i najbardziej chwytliwe rozwiązania reklamowe/promocyjne

 

Część 3: ASPEKTY FINANSOWE PROWADZENIA PLACÓWKI MEDYCZNEJ

 

  • Zwiększenie efektywności prowadzenia działalności, czyli zmaksymalizowanie rentowności – napływ nowych pacjentów i utrzymanie już istniejących
  • Kalkulacja kosztów, dochodów, przychodów i zysków, amortyzacja sprzętu, sprzęt w leasingu
  • Marża na usługi medyczne – kalkulacja
  • Inwestycje w placówkę medyczną: sprzęt, marketing, personel, nowości rynkowe itp. - kalkulacja
  • Promocje – różne formy działań promocyjnych na usługi medyczne np. tworzenie pakietów zabiegowych i ich opłacalność
  • Sprzedaż usług medycznych – stały proces oraz wybór nowych narzędzi i ścieżek sprzedaży

 

Część 4: ASPEKTY AKTYWNEGO POZYSKIWANIA PACJENTA I NOWYCH KLIENTÓW

 

  • Segmentacja i zarządzanie bazą pacjentów / klientów
  • Nowy pacjent, stały pacjent, pacjent powracający – grupa docelowa pacjentów
  • Docieranie do nowych grup pacjentów, ich pozyskiwanie i utrzymanie
  • Oferowanie nowych usług wobec stałych pacjentów
  • Kadra / pracownicy i marketing wewnętrzny w podmiocie medycznym

 

OPINIE I KOMENTARZE