FORMULARZ KONTAKTOWY
CAPTCHA
Change the CAPTCHA code

Zespół Aspergera - diagnoza i terapia dzieci i młodzieży.

Program szkolenie definiuje funkcjonowanie dziecka z zespołem Aspergera w poszczególnych obszarach funkcjonowania oraz omawia metody diagnozy i pomocy psychologicznej.

Zobacz pełny opis
DANE SZCZEGÓŁOWE
Kategoria: Psychologia
Wyświetleń: 38
Numer ogłoszenia: 29047
widoczność 16 dni do końca wyświetlania (13 października 2022)
cena:
399 zł
TERMINY
Rozpoczęcie
Zakończenie
Miejscowość
2022-11-05
2022-11-05
Wrocław
z 5 miejsc
Zapisz się teraz, aby mieć pewną rezerwację miejsca. Po zapisaniu się sprzedawca skontaktuje się z Tobą w celu finalizacji transakcji
SPRZEDAJĄCY
Nazwa: Dolnośląskie Centrum Psychoterapii
Telefon kontaktowy: 71 332 36 70
OPIS
Zespół Aspergera - diagnoza i terapia dzieci i młodzieży. (szkolenie online)

 

Program szkolenie definiuje funkcjonowanie dziecka z zespołem Aspergera  w poszczególnych obszarach funkcjonowania oraz omawia metody diagnozy i pomocy psychologicznej. Zajęcia będą prowadzone metodami aktywnymi, które umożliwią uczestnikom zdobycie praktycznych umiejętności do wykorzystania w pracy terapeutycznej z dziećmi.
 
Program:
1. Zespół Aspergera i całościowe zaburzenia rozwojowe- klasyfikacja wg ICD-11 (nowa klasyfikacja- nowe nazewnictwo), DSM, omówienie przyczyn i rokowania.
2. Metody diagnozy i elementy różnicowania (najczęstsze problemy diagnozy różnicowej m.in. z autyzmem dziecięcym, ADHD, OCD, ODD)
3. Funkcjonowania dziecka z Zespołem Aspergera w kontekście koncepcji Deficytu Teorii Umysłu.
4. Zaburzenia spektrum autyzmu.
a) Objawy autyzmu i zespołu Aspergera, diagnoza według klasyfikacji ICD-11 i DSM-5 (różnice).
b) Metody i skale diagnostyczne używane w diagnozie autyzmu i zespołu Aspergera, z uwzględnieniem zmian wynikających z ICD-11
c) Interwencje terapeutyczne oparte na dowodach, metody terapeutyczne wspomagające rozwój umiejętności komunikacyjnych , społeczno -emocjonalnych osób z ASD.
d) wczesna interwencja- cele
5. Zespół Aspergera.
a)Specyfika funkcjonowania poznawczego osób z Zespołem Aspergera– myślenie obrazami, myślenie kategorialne, teoria umysłu i centralna koherencja.
b) Konceptualizacja ZA w nurcie poznawczo-behawioralnym
c) Uczeń z ZA.
6. Specyfika pracy z rodziną dziecka z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi (ASD)
 
 

 

OPINIE I KOMENTARZE